Şebnem'in Ev hali

12 Şubat 2015 Perşembe

YOĞURTLU DOMATES ÇORBASI

pratik tarhana
 
    Merhaba, İstanbul bu günlerde yine çok soğuk. Biz de sıcacık çorbalar ile içimizi ısıtmaya çalışıyoruz. Bu çorba tarifim çok kolay ve lezzetli. Az malzeme ile 10 dakika içinde hazır oluyor.

 
Malzemeler:
 
2 yemek kaşığı un (biraz tepeleme olsun )
1 su bardağı domates püresi
Yarım su bardağı yoğurt
4 su bardağı su
Kuru nane
Tereyağ
Sıvıyağ

yalancı tarhana


    Az sıvıyağ ve tereyağ ile beraber unu tencereye aldım. Un toparlanınca domates püresini sonra da yoğurdu ekledim. Hızlıca karıştırarak suyunu ilave ettim. Birkaç dakika karıştırarak kaynattım ve bol kuru nane ile servis ettim. Kıvamı size koyu gelirse kendi zevkinize göre biraz daha su ekleyebilirsiniz. Afiyet olsun.

pratik tarhana

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder