Şebnem'in Ev hali

24 Şubat 2015 Salı

PORTAKALLI TAVUK SALATASI

   
tavuk salatası


     Merhaba. Hep yemeklere ön planda, bugün de salata sofranın kraliçe olsun istedim. Bol yeşillikli ve portakallı bir tavuk salatası yaptım. Malzemeler de ölçü vereceğim fakat zevkinize göre de ayarlayabilirsiniz.

tavuk salatası
 
Malzemeler:
1 adet haşlanmış tavuk bonfile
5-6 yaprak marul
4-5 dal maydanoz
4-5 dal dereotu
4-5 dal roka
Yarım portakal
 
Sosu için:
Yarım portakal suyu
1 yemek kaşığı yoğurt
1 tatlı kaşığı zeytinyağ
1 tatlı kaşığı elma sirkesi
1 çay kaşığı dijon hardalı
Yarım çay kaşığı zerdeçal
Karabiber
Tuz
 
    Yıkanmış süzülmüş yeşillikleri iri iri doğrayıp tabağa aldım. Üzerine haşlanmış tavuk göğüs eti ve yarım portakalı iri küpler halinde doğrayıp ilave ettim. Sos malzemesini bir kasede karıştırıp servis esnasında salataya ekledim. Bu kadar kolay ve çok lezzetli. Tek başına da yenebilir gayet doyurucu oldu. Afiyet olsun.
     
salatalar




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder