Şebnem'in Ev hali

19 Ocak 2015 Pazartesi

Nohut kısırı

   
nohut salatası
     Merhaba, bugün öğle yemeğimde nohut kısırı vardı. Doyurucu ve lezzetli bir tarif ayrıca pratik. Diyet yapanlar ve vejetaryenler için de güzel bir alternatif. Bu malzemelerle büyük bir kişilik porsiyon oluyor. Ben ekşiyi sevdiğim için bol kullandım.
 
Malzemeler:
 
 1 kase haşlanmış nohut.
4 yaprak marul.
4-5 dal maydanoz.
Yarım kuru soğan.
Yarım limon.
1 tatlı kaşığı nar ekşisi.
2 yemek kaşığı zeytinyağı.
Tuz, karabiber, kimyon, sumak.
 

nohut kısırı
 
     Marul, maydanoz ve soğanı ince ince doğradım. Nohutları çok az rondodan geçirdim, biraz parçalanmaları yeterli. Zeytinyağı, limon, nar ekşisi ve baharatları ekleyip bütün malzemeleri karıştırdım. Lezzetli ve hafif birşeyler arıyorsanız mutlaka deneyin. Afiyet olsun.
nohut kısırı
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder