Şebnem'in Ev hali

30 Aralık 2014 Salı

Tavuklu cevizli kereviz salatası

    




     Ben kerevizin her türlüsünü çok severim. Bu sefer cevizli ve tavuklu salatasını yaptım. Önce sarımsak, tuz, yoğurt, limon suyu ve mayonezi iyice çırparak karıştırdım. Sonra hızlı bir şekilde kerevizleri
soyup rendeleyip hemen yoğurtlu karışıma atıp karıştırdım böylece kararmıyorlar. Haşladığım tavuk göğsünü incecik didikledim, iri çektiğim ceviz içi ile beraber ilave ettim.
     İşte bu kadar çooook lezzetli bayılıyorum bu salataya. Kereviz sevmeyenlerin bile ne olduğunu anlamadan yediği bir salata. Mayonez sevmeyen zeytinyağı koyabilir.  Afiyet bal şeker olsun.

Malzemeler:

2 kereviz
1 tavuk göğsü
1 çay bardağı ceviz
1 kase yoğurt
2 yemek kaşığı mayonez
Yarım limon
2 diş sarımsak
Tuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder